رویه ۷ روز ضمانت بازگشت
رضایتمندی و آسودگی خاطر مشتریان از اهداف اصلی فعالیت وب سایت تخصصی آباپلاست بوده و تلاش این مجموعه در راستای ارائه کالاها با شرایط مطلوب و مورد انتظار مشتریان می باشد. با وجود این ممکن است خریداران محترم با مسائل و مشکلات غیر قابل پیش بینی مواجه شوند که از طریق خدمات پس از فروش قابل پیگیری می باشد. کلیه کالاهایی که شامل فرایند ساخت سفارشی می شوند، اعم از اینکه محصول فقط طبق سفارش قطعی مشتری در کارخانه و یا کارگاه ساخته و موجود شود، کالا طبق مشخصات خاص ارائه شده توسط مشتری، بصورت شخصی ساز ارائه شود و یا طبق سفارش قطعی مشتری نسبت به خرید و واردات آن محصول از خارج از کشور اقدام شود مشمول ۷ روز مهلت بازگشت کالا نمی شوند. وب سایت تخصصی آباپلاست برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند ۷ روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است.
– شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
- در صورتی که کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
در صورتیکه کالای خریداری شده، ایراد و یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا ۷ روز کاری به اطلاع آباپلاست برسد. این سرویس اشکالات، ایرادات و یا اشکالات فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست “کاربر” از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جا به جایی توسط مشتری، نصب و راه اندازی، تنظیمات، نصب و کاربرد غیر معمول، نگهداری و شرایط استفاده متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنما کالا) را شامل می شود.
– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
- در صورتیکه کالای ارسال شده با درخواست مشتری مغایرت داشته باشد.
در صورتیکه مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آباپلاست بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– در صورت وجود مغایرت بین کالا ارسالی و کالای درخواستی خریدار، باید حداکثر ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا از طریق تلفن یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- اگر مشتری از خرید خود انصراف دهد.
در صورتیکه هنوز سفارش ارسال نشده و یا حواله انبار برای محصول صادر نشده باشد، باید هر چه سریع تر به واحد پیگیری سفارش وب سایت آباپلاست (شماره تلفن ۷۷۵۰۵۲۳۳) اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
در صورت انصراف مشتری از خرید خود، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. لازم به ذکر است کالاهایی که شامل فرایند ساخت سفارشی می شوند، اعم از اینکه محصول فقط طبق سفارش قطعی مشتری در کارخانه و یا کارگاه ساخته و موجود شود، کالا طبق مشخصات خاص ارائه شده توسط مشتری، بصورت شخصی ساز ارائه شود و یا طبق سفارش قطعی مشتری نسبت به خرید و واردات آن محصول از خارج از کشور اقدام شود، از شمول این بند خارج هستند. لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد، همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر در حین حمل و نقل کالا دچار خسارت شود.
منظور از خسارت کالا حین حمل و نقل، پیش از تحویل محصول به مشتری می باشد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد محصولات، تحویل به شرکت های باربری معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ارسالی، بروز هرگونه حادثه هنگام حمل و تحویل کالا در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، به عهده آن شرکت می باشد و شرکت باربری، خسارت را جبران می کند. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش اطلاع داده شود.
– وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد؟
کلیه کالاها در صورتیکه با بسته بندی اصلی بصورت پلمپ و همراه با تمامی لوازم جانبی باشند، قابل تعویض هستند. هر گونه مورد که باعث مخدوش یا پاره شدن کارتن یا جعبه اصلی کالا و متعلقات آن شود، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد. ارسال اصل فاکتور فروش همراه با کالای مورد نظر الزامی می باشد. نوشتن هر گونه آدرس و یا متن بر روی بسته بندی و یا ظواهر کالای اصلی ممنوع بوده و باعث لغو شرایط بازگشت می شود.
– در صورتیکه کالاهای خاص فاقد بسته بندی یا کارتن باشند، باید در شرایط سالم از نظر فیزیکی بوده و به تایید کارشناس وب سایت تخصصی آباپلاست، استفاده ای از آن کالا نشده باشد. هرگونه اتصال یا راه اندازی باعث لغو شرایط تعویض کالا می شود.
– قبل از هرگونه اقدام با کارشناسان پشتیبانی وب سایت آباپلاست (شماره تلفن ۷۷۵۰۵۲۳۳) تماس بگیرید.
– کالا را چطور ارسال کنید؟
– قبل از هرگونه اقدام با کارشناسان پشتیبانی وب سایت آباپلاست (شماره تلفن ۷۷۵۰۵۲۳۳) تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش وب سایت آباپلاست جدا، خودداری کنید.
– نوشتن توضیحات، آدرس یا زدن برچسب یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– در صورتیکه در سایر شهر ها هستید برای شیوه ارسال بار (پست – تیپاکس – باربری و …) حتما با وب سایت آباپلاست هماهنگی انجام دهید.
– اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با وب سایت آباپلاست تماس بگیرید.
آدرس جهت ارسال کالا خیابان طالقانی، خیابان بهار شمالی، بالاتر از بیمارستان امام سجاد (ع)، فرعی طباطبایی، پلاک ۲۴ می باشد.
– هزینه های ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، مغایرت فنی یا فیزیکی با درخواست مشتری و یا عیوب ظاهری یا فیزیکی به تایید کارشناسان آباپلاست برسد، هزینه های ارسال به عهده آباپلاست می باشد.
– برای واریز هزینه ارسال به حساب مشتری، رسید یا قبض هزینه های برگشت کالا باید به آباپلاست ارسال گردد.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن شرایط بازگشت کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده خریدار محترم می باشد.
– روند رسیدگی به کالای پس از بازگشت
پس از بررسی ایرادات عنوان شده بوسیله مشتری توسط کارشناسان آباپلاست، اگر ایراد یا مغایرت یا آسیب تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و مشتری می تواند کالای خود را با مدل مشابه و یا دیگر جایگزین کند. در صورت اتمام موجودی کالای درخواستی مشتری، وب سایت تخصصی آباپلاست بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می کند. در صورت انتخاب کالا با قیمت دیگر (ملاک مبلغ درج شده در فاکتور می باشد) تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه خواهد شد. اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و وب سایت تخصصی آباپلاست در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا (درج شده در فاکتور) به مشتری را می پذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط وب سایت تخصصی آباپلاست، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد. وب سایت تخصصی آباپلاست تمام تلاش خود را جهت هر چه سریعتر انجام دادن این رویه بکار خواهد بست.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسی و فنی و خدمات پس از فروش گارانتی اصلی و وب سایت تخصصی آباپلاست می باشد.