• شرایط و قوانین استفاده از خدمات آباپلاست

لطفا موارد زیر را جهت استفاده از خدمات وب سایت تخصصی آباپلاست به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به پروفایل شخصی و استفاده از سایر خدمات ارائه شده توسط وب سایت تخصصی آباپلاست به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین وب سایت آباپلاست می باشد. همچنین انجام خرید و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و شرایط وب سایت تخصصی آباپلاست از سوی کاربر است.

  • قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه های وب سایت تخصصی آباپلاست مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد. در صورتی که تغییراتی در قوانین، شرایط استفاده و رویه های سایت در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر می شود.

  • مشتری

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری اختصاصی خود که در فرم ثبت نام ایشان درج گردیده است، به ثبت سفارش یا استفاده از خدمات آباپلاست اقدام می نماید.

  • ثبت سفارش

روزهای کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه به ساعات مندرج در فروشگاه شرکت به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش ها در روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پیگیری می شوند.

در صورت درخواست مشتری پیش فاکتور از طریق فکس و ایمیل ارسال می شود. وب سایت تخصصی آباپلاست تاکید بر گرفتن موجودی کالاهای پیش از خرید قطعی توسط خریدار محترم دارد.

قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی برای آباپلاست محفوظ می باشد. همچنین کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف و قطع فروش، پردازش و ارسال خواهند شد.

  • خسارت در حین حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد محصولات، تحویل به شرکت های باربری معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ارسالی، بروز هرگونه حادثه هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و وب سایت تخصصی آباپلاست تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت را جبران می کند. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش اطلاع داده شود.

  • محتوا

آباپلاست تلاش خود را در جهت تولید محتوا از منابع و مراجع اصلی شرکت های سازنده محصولات دارد. وب سایت تخصصی آباپلاست تضمینی در خصوص بدون خطا بودن مطالب این سایت ندارد. مشخصات محصولات حتما قبل از سفارش با واحد فروش هماهنگ شود.

وب سایت تخصصی آباپلاست دارای سرویس های با قابلیت مشارکت عمومی می باشد. شما توافق می کنید که از این سرویس های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام هایی با محتوای مناسب آن سرویس استفاده می کنید.

وب سایت تخصصی آباپلاست هیچ مسئولیتی در قبال محتویات سایت های دیگری که به این سایت لینک شده ندارد و وجود آنها به معنی تایید و یا ارتباط با اداره کنندگان آن سایت نمی باشد.

کلیه محتوای آباپلاست شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به وب سایت آباپلاست می باشد.

  • قیمت

قیمت های موجود در وب سایت تخصصی آباپلاست با استفاده از تعرفه شرکت های مربوطه و لیست قیمت ارائه شده توسط نمایندگان رسمی و یا مقایسه با کالای مشابه مشخص می شود.

وب سایت تخصصی آباپلاست توصیه می کند تا قیمت و موجودی نهایی کالاها قبل از سفارش قطعی به صورت تلفنی با کارشناسان فروش چک شود. در موارد خاص و در صورت وجود نوسان قیمت و موجودی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری محصول، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، آباپلاست موظف است این موضوع را در اسرع وقت به خریدار محترم اطلاع داده و سفارش را لغو نماید. بدیهی است انتخاب خریدار محترم ما بین استرداد مبلغ و یا درخواست مدل مشابه اختیاری می باشد.

هزینه های بسته بندی، بارگیری و تخلیه، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش جداگانه محاسبه می شود و طبق قرار قبلی معتبر است.