فقط کالای اصلی

از آنجا که شرکت آباپلاست برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت خود، با تولید کنندگان بنام و واردکنندگان رسمی همکاری می نماید، مشتریان این شرکت می توانند مطمئن باشند که کالاهای دارای بسته بندی فابریک و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آنها صورت نگرفته را از آباپلاست خریداری و دریافت می نمایند.

فقط گارانتی اصلی

شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان واردکنندگان قانونی در کشور فعالیت می کنند و اسامی آنها در سایت این وزارتخانه ذکر شده باید گارانتی و خدمات پس از فروش آن کالا را نیز ارائه کنند، بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می توانند گارانتی های معتبر را از نامعتبر شناسایی نمایند.

تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت تخصصی آباپلاست دارای گارانتی های معتبر می باشند.

بنابراین کلیه کالاهایی که در آباپلاست عرضه می شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در این سایت به فروش نمی رسد. از این رو است که آباپلاست اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت خود را تضمین می کند.

در وب سایت تخصصی آباپلاست، قیمت های تضمین شده هر محصول همراه با گارانتی اصلی کالا، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما کاربران و مشتریان عزیز ارائه گردیده است.